Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Osobnost pedagoga volného času a smysl jeho práce
KUČERA, Jiří
Tato práce je věnována osobnosti pedagoga volného času a smyslu jeho poslání: V první části je rozebírána samotná pedagogika a pedagogika volného času s ohledem na jediný cíl, na výchovu. Dále se zabývá problematikou pedagoga volného času. Druhá část je věnována otázce důležitosti osobnosti pedagoga z různých úhlů pohledu. Na pedagoga volného času je nahlíženo jako na charismatickou, kreativní, motivující a výjimečnou osobnost, kouče a autoritu, která vede tentokrát k možnosti seberealizace a sebevýchově ve volném čase. Ve třetí, poslední části, se více odhaluje poslání výchovy a směřování sebevýchovy k cíli vychovat dospělou osobnost ve volném čase skrze odpovědi na otázky po smyslu a smysluplném konání.
Rozvoj výtvarné kreativity dětí mladšího školního věku v pedagogice volného času s využitím mezioborových přesahů (literatura)
MACHÝČKOVÁ, Veronika
Práce se zabývá tvořivostí dětí mladšího školního věku a možnostmi rozvoje tvořivých schopností dětí. Teoretická část charakterizuje tvořivost, její druhy, faktory, úrovně. Popisuje tvořivý proces a produkt, bariéry tvořivosti, zabývá se tím, zda je možno tvořivost rozvíjet a zmiňuje také důležitost tvořivosti učitelů. Charakterizuje vývoj tvořivosti u dětí, zabývá se otázkou uměleckého talentu a možnou souvislostí tvořivosti s inteligencí. Dále vymezuje specifika mladšího školního věku, výtvarnou tvořivost, cíle a úkoly výtvarné výchovy, zvláštnosti dětského výtvarného projevu. Popisuje volný čas, zařízení volného času, zaměřuje se na zájmové činnosti výtvarné. Praktická část je orientována na výtvarný projev dětí mladšího školního věku, tvořivou výtvarnou činnost s dětmi. Práce proběhla s dětmi ve školní družině. Tématy byly zejména lidské vlastnosti, chování, mezilidské vztahy, ponaučení se z činů svých i z činů druhých lidí. Činnosti byly motivovány La Fontainovým dílem {\clq}qBajky``.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.